vineri, 16 martie 2012

Jurnalul unui rănit ce răneşte (4)

Fragment, 16 martie

       "Am pierdut-o. N-am mai scris de-atâta timp în jurnal. Nici măcar un cuvânt, unul singur. S-o văd cum se îndepărta de mine tot mai mult a fost pur şi simplu sfâşietor. Mă întreb, o vreau din nou? Ce se întâmplă? Gândurile mele sunt invadate de parfumul ei, mintea mi-e plină de privirea ei întunecată, de zâmbetul ei. E fericită cu adevărat, sau e doar o mască pe care o poartă? Aş vrea atât de mult să ştiu, dar în acelaşi timp, mi-e teamă de răspuns. Dacă m-a uitat? Eu simt că am pierdut-o. Şi, din nu ştiu ce motiv, sunt agitat. 
       Cred că... o vreau înapoi. Dar ca să ce? Să îi sfâşii iarăşi inima? 
       Dar, până la urmă, de ce mi-ar păsa de inima ei? Eu o vreau înapoi, asta e tot ce văd, aud, simt. Însă cum o pot face să fie a mea din nou? Să mă strecor iarăşi în viaţa ei? Mă va primi înapoi? Bineînţeles, am fost întotdeauna slăbiciunea ei..." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu