vineri, 22 iulie 2011

Vals al iubirii



Şi este doar ceea ce mă aduce aici,
În acest vis dulce, sa-mi răsune 
În inimă, în gânduri, cum se simte
Palma mea peste a ta, degetele
Împletite, încrustate cu iubire
Şi-aceste acorduri cristaline răsunând
În surdină. Iar noi le ascultăm
Cu inimile, şi ne împresoară
Ne avântă într-o contopire spasmodică
Şi mi-e teamă de tine, de trupul tău
Căci tu aşa mă vezi , ca pe o muză
Cu privirea avântată în salt de-argint,
De pur sidef, cu buzele arcuite
Sub raze dulci de lună,-n noapte.
Dar sunt arcuită sub trupul tău, şi te iubesc.
O simt până-n adâncul sufletului,
Şi-aş vrea să mă dezlănţui, să îţi strig
Ce simt. Dar îmi e teamă.
Mă las purtată de paşii dragostei
Şi noi valsăm acum, în mijlocul
Acestei nopţi de-argint strălucitor
Iar ţie nu ţi-e teamă, tu eşti
Netemător în faţa iubirii mele
Şi totuşi, te iubesc, şi tu o ştii.
Dar buzele-mi sunt roşii,-nfometate
Şi nu mi-e frică doar să te sărut
În mijlocul acestui vals al iubirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu